Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Професійна діяльність
Всього матеріалів в каталозі: 52 Показано матеріалів: 1-20 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Виховна проблема класу – «Виховання колективу»
Виховна проблема школи – «Системний підхід до виховання учнів, підготовка їх до життя та праці» |
План роботи ШМО вчителів початкових класів
І. Аналіз роботи за 2015/2016 навчальний рік
|
АНАЛІЗ НОВОЇ ПРОГРАМИ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 2 КЛАСУ
|
ПРОТОКОЛ № 1
|
РОСІЙСЬКА МОВА 1 КЛАС ІІ СЕМЕСТР
|
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
1 клас ІІ семестр |
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
1 КЛАС ІІ СЕМЕСТР 1 год. на тиждень
|
Природознавство
1 клас. Усього 68 год. ІІ семестр: 18тиж. х 2 » 36 год. |
Математика
1 клас ІІ семестр
Усього 136 год. ІІ семестр. 18тиж. х 4 »72 години |
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Усього 238 год. 18 тиж. х 7 = 126год |
МАЙСТЕР-КЛАС
ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ КИЦЕНКО О.С.
Тема. Розвиток навичок швидкочитання |
День сільгосппрацівників відзначали відвідувачі Левківського тереторіального центру.
|
Пройшли літературні читання.
|
Тема. Народні пісні. «Два півники». «Грицю, Грицю» (напам’ять)
Мета: сприяти цілісності навчання; продовжити ознайомлення учнів з кращими зразками усної народної творчості; вчити визначати основну думку твору; вдосконалювати навички виразного читання віршованих творів, читання за особами; розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу; визначити роль музики жартівливого характеру в житті людини і місце жартівливих пісень в українському фольклорі; формувати мовленнєву компетентність; виховувати любов до художнього слова, працелюбність, почуття патріотизму.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Музичний матеріал: українська народна пісня «Грицю, Грицю, до роботи», “Два півники»
Обладнання: підручник «Літературне читання»; презентація; ілюстрації по темі; телевізор; музичні записи народних пісень; сигнальні картки; книга-збірка «Українські народні пісні»; елементи костюму (солом’яний бриль, хустинка) |
День Святого Миколая
Вирішальною умовою формування духовного світу дитини є цілеспрямована багатоаспектна та всебічна діяльність у контексті цілісного самоусвідомлення особистості
Кількість цінностей для приймання особистістю обмежена, а внутрішній світ дитини своєрідний і багатий, отже, мета педагогічного впливу полягає в залученні дитини до тих християнських цінностей, які мають універсальне гуманістичне значення, абсолютний характер і, що найважливіше для виховання, - позитивну спрямованість. |
Тема: Це – наше і це – твоє!
Мета: ознайомити учнів з основними історичними подіями становлення української державності, культурними здобутками, національними цінностями та досягненнями України в роки незалежності;формувати усвідомлене відчуття приналежності до української громади, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу;вчити висловлювати власну думку;розвивати бажання працювати задля ефективного зростання країни; виховувати повагу до державної символіки, історичних надбань, шанобливе ставлення до звичаїв, культурних традицій українців та представників інших національностей, котрі проживають в Україні
|
4 клас. Розробка уроку аудіювання з української мови. Текст та тестові завдання для проведення аудіювання.
|
ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ
Завдання з літературного читання 2015/2016 н.р. |
ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ
Завдання з української мови 2015/2016 н.р. |
|
|
| | |