№ з/п
|
№
скор
|
Да
та
|
Дата
Скориг.
|
Тема уроку
|
При мітки
|
Букварний період (продовження)
|
-
|
|
11.01
|
|
Повторення вивченого за І семестр. Називання вивчених літер за абеткою. Читання складів Робота з текстом про зимові свята
|
|
-
|
|
11.01
|
|
Повторення написання літер. Списування з друкованого шрифту.
|
|
-
|
|
12.01
|
|
Звуки [г], [г'], позначення їх буквами Г, г«ге». Орфоепічна правильна вимова слів із дзвінкими [г], [г'] у порівнянні з глухими [х], [х'].
|
|
-
|
|
16.01
|
|
Письмо малої букви г окремо, у складах, у словах і в реченні. Списування речення.
|
|
-
|
|
16.01
|
|
Закріплення умінь читати слова і текст з літерами Г, г.
Робота з дитячою книжкою.
|
|
-
|
|
17.01
|
|
Аналіз складових елементів великої букви Г. Письмо великої букви Г, слів та речень з нею
|
|
-
|
|
17.01
|
|
Звуки [ґ], [ґ'], позначення їх буквами Ґ, ґ«ґе». Орфоепічно правильна вимова слів із дзвінкими [ґ], [ґ'] у порівнянні з глухими [к], [к'].
Розвиток діалогічного мовлення.
|
|
-
|
|
18.01
|
|
Аналіз складових елементів букви ґ. Письмо малої букви ґ, складів і слів із нею.
|
|
-
|
|
18.01
|
|
Закріплення умінь читати слова і букварні тексти з літерами Г, г,Ґ, ґ. Переказ букварних текстів.
|
|
-
|
|
19.01
|
|
Аналіз складових елементів великої букви Ґ. Письмо великої букви Ґ. Запис складів і слів. Списування.
|
|
-
|
|
23.01
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів.
|
|
-
|
|
23.01
|
|
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Ознайомлення зі значенням , вимовою і написанням словникового слова загадка.
|
|
-
|
|
24.01
|
|
Звук [ч], позначення його буквоюЧ, ч «че».Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.
|
|
-
|
|
24.01
|
|
Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів, слів і речень.
|
|
-
|
|
25.01
|
|
Закріплення звукового значення букви «че». Читання слів. Розвиток зв’язного мовлення
|
|
-
|
|
25.01
|
|
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
|
-
|
|
26.01
|
|
Звук [й], позначення його буквою Й, й «ій» («йот»). Звуко-буквений аналіз слів.
|
|
-
|
|
30.01
|
|
Письмо малої букви й, буквосполучень із нею.. Складання і записування слів.
|
|
-
|
|
30.01
|
|
Закріплення звукового значення букви «йот». Буквосполучення йо. Слова, протилежні за значенням.
Опрацювання тексту.
|
|
-
|
|
31.01
|
|
Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання розповіді за малюнком.
|
|
-
|
|
31.01
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів.
|
|
-
|
|
01.02
|
|
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант коротких слів, вимова і написання яких збігаються.
|
|
-
|
|
01.02
|
|
Звук [х], позначення його буквою Х, х «ха».
Читання складів, слів. Розвиток зв'язного мовлення.
|
|
-
|
|
02.02
|
|
Письмо малої букви х, складів із нею.
Складання і записування слів. Диктант прямих складів.
|
|
-
|
|
06.02
|
|
Закріплення звукового значення букви «ха».
Бесіда на тему «Міста України».
|
|
-
|
|
06.02
|
|
Письмо великої букви X. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
|
-
|
|
07.02
|
|
Читання слів, речень, текстів. Розвиток усного монологічного та діалогічного мовлення
|
|
-
|
|
07.02
|
|
Повторення і закріплення знань й умінь, пов’язаних з вивченими літерами. Запис слів, питальних речень.
|
|
-
|
|
08.02
|
|
Звук [ж], позначення його буквою Ж, ж «же».
Робота з дитячою книжкою.
|
|
-
|
|
08.02
|
|
Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень та слів із буквою ж.
|
|
-
|
|
09.02
|
|
Закріплення звукового значення букви «же». Читання слів. Опрацювання тексту.
|
|
-
|
|
13.02
|
|
Письмо великої букви Ж, складів із нею.
Складання й записування слів.
|
|
-
|
|
13.02
|
|
Звук [ш], позначення його буквою Ш, ш «ша». Зіставлення звуків [ж] - [ш]. Анаграми. Розвиток зв’язного мовлення
|
|
-
|
|
14.02
|
|
Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів, слів і речень.
|
|
-
|
|
14.02
|
|
Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів. Робота з віршованим твором.
|
|
-
|
|
15.02
|
|
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів і речень.
|
|
-
|
|
15.02
|
|
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків Ї, ї [йі].
Звуко-буквений аналіз слів. Робота з дитячою книжкою.
|
|
-
|
|
16.02
|
|
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею.
Ознайомлення зі значенням, вимовою й написанням словникових слів їжак, українська.
|
|
-
|
|
20.02
|
|
Закріплення звукового значення букви «ї».
Опрацювання віршованого твору.
|
|
-
|
|
20.02
|
|
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею.
Ознайомлення зі значенням, вимовою й написанням словникових слів Україна, Київ.
|
|
-
|
|
21.02
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів.
|
|
-
|
|
21.02
|
|
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант коротких слів, вимова і написання яких збігаються.
|
|
-
|
|
22.02
|
|
Буква Я, я, позначення нею сполучення звуків [йа].
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Розвиток зв’язного мовлення
|
|
-
|
|
22.02
|
|
Письмо малої букви я. Порівняння букв я, л, м, ґ. Написання буквосполучень, слів.
|
|
-
|
|
23.02
|
|
Закріплення звукових значень букви Я. Читання слів.
Робота з дитячою книжкою.
|
|
-
|
|
27.02
|
|
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Складання та записування речень.
|
|
-
|
|
27.02
|
|
Буква Ю, ю, позначення нею сполучення звуків [йу].
Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного.
|
|
-
|
|
28.02
|
|
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи.
Написання буквосполучень, слів, речень.
|
|
-
|
|
28.02
|
|
Закріплення звукових значень букви «ю».
Звуко-буквений аналіз слів. Розвиток зв’язного мовлення
|
|
-
|
|
01.03
|
|
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею.
Написання речень. Диктант обернених складів.
|
|
-
|
|
01.03
|
|
Буква Є, є, позначення нею сполучення звуків [йе].
Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного.
|
|
-
|
|
02.03
|
|
Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи.
Написання складів та слів із буквою є.
|
|
-
|
|
06.03
|
|
Закріплення звукових значень букви «є». Робота з дитячою книжкою.
|
|
-
|
|
06.03
|
|
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень і речень. Вибірковий диктант.
|
|
-
|
|
07.03
|
|
Читання слів, речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток усного мовлення
|
|
-
|
|
07.03
|
|
Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант коротких слів, вимова і написання яких збігаються.
|
|
-
|
|
09.03
|
|
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою Ц, ц«це».
Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.
|
|
-
|
|
13.03
|
|
Письмо малої буквиц. Підготовчі графічні вправи.
Письмо складів та слів із буквою ц.
|
|
-
|
|
13.03
|
|
Закріплення звукових значень буквиЦ. Читання слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення
|
|
-
|
|
14.03
|
|
Письмо великої букви Ц. Написання речень.
|
|
-
|
|
14.03
|
|
БукваЩ, щ «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|