Понеділок, 04.08.2025, 15:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Ольги Киценко

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Професійна діяльність

Головна » Файли » Самоосвітня діяльність » Методичні наробки

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ 1 КЛАС ІІ СЕМЕСТР НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
17.01.2017, 19:58

Усього 238 год. 18 тиж. х 7 = 126год

 

№ з/п

скор

Да

та

Дата

Скориг.

Тема уроку

При мітки

Букварний період (продовження)

  1.  

 

11.01

 

Повторення вивченого за І семестр. Називання вивчених літер за абеткою. Читання складів Робота з текстом про зимові свята

 

  1.  

 

11.01

 

Повторення написання літер. Списування з друкованого шрифту.

 

  1.  

 

12.01

 

Звуки [г], [г'], позначення їх буквами Г, г«ге». Орфоепічна правильна вимова слів із дзвінкими [г], [г'] у порівнянні з глухими [х], [х'].

 

  1.  

 

16.01

 

Письмо малої букви г окремо, у складах, у словах і в реченні. Списування речення.

 

  1.  

 

16.01

 

Закріплення умінь читати слова і текст з літерами Г, г.

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

17.01

 

Аналіз складових елементів великої букви Г. Письмо великої букви Г, слів та речень з нею

 

  1.  

 

17.01

 

Звуки [ґ], [ґ'], позначення їх буквами Ґ, ґ«ґе». Орфоепічно правильна вимова слів із дзвінкими [ґ], [ґ'] у порівнянні з глухими [к], [к'].

Розвиток діалогічного мовлення.

 

  1.  

 

18.01

 

Аналіз складових елементів букви ґ. Письмо малої букви ґ, складів і слів із нею.

 

  1.  

 

18.01

 

Закріплення умінь читати слова і букварні тексти з літерами Г, г,Ґ, ґ. Переказ букварних текстів.

 

  1.  

 

19.01

 

Аналіз складових елементів великої букви Ґ. Письмо великої букви Ґ. Запис складів і слів. Списування.

 

  1.  

 

23.01

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів.

 

  1.  

 

23.01

 

Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Ознайомлення зі значенням , вимовою і написанням словникового слова загадка.

 

  1.  

 

24.01

 

Звук [ч], позначення його буквоюЧ, ч «че».Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.

 

  1.  

 

24.01

 

Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи.

Написання складів, слів і речень.

 

  1.  

 

25.01

 

Закріплення звукового значення букви «че». Читання слів. Розвиток зв’язного мовлення

 

  1.  

 

25.01

 

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею.

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

  1.  

 

26.01

 

Звук [й], позначення його буквою Й, й «ій» («йот»). Звуко-буквений аналіз слів.

 

  1.  

 

30.01

 

Письмо малої букви й, буквосполучень із нею.. Складання і записування слів.

 

 

 

  1.  

 

30.01

 

Закріплення звукового значення букви «йот». Буквосполучення йо. Слова, протилежні за значенням.

Опрацювання тексту.

 

  1.  

 

31.01

 

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання розповіді за малюнком.

 

  1.  

 

31.01

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів.

 

  1.  

 

01.02

 

Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант коротких слів, вимова і написання яких збігаються.

 

  1.  

 

01.02

 

Звук [х], позначення його буквою Х, х «ха».

Читання складів, слів. Розвиток зв'язного мовлення.

 

  1.  

 

02.02

 

Письмо малої букви х, складів із нею.

Складання і записування слів. Диктант прямих складів.

 

  1.  

 

06.02

 

Закріплення звукового значення букви «ха».

Бесіда на тему «Міста України».

 

  1.  

 

06.02

 

Письмо великої букви X. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

  1.  

 

07.02

 

Читання слів, речень, текстів. Розвиток усного монологічного та діалогічного мовлення

 

  1.  

 

07.02

 

Повторення і закріплення знань й умінь, пов’язаних з вивченими літерами. Запис слів, питальних речень.

 

  1.  

 

08.02

 

Звук [ж], позначення його буквою Ж, ж «же».

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

08.02

 

Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи.

Написання буквосполучень та слів із буквою ж.

 

  1.  

 

09.02

 

Закріплення звукового значення букви «же». Читання слів. Опрацювання тексту.

 

  1.  

 

13.02

 

Письмо великої букви Ж, складів із нею.

 Складання й записування слів.

 

  1.  

 

13.02

 

Звук [ш], позначення його буквою Ш, ш «ша». Зіставлення звуків [ж] - [ш]. Анаграми. Розвиток зв’язного мовлення

 

  1.  

 

14.02

 

Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи.

Написання складів, слів і речень.

 

  1.  

 

14.02

 

Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів. Робота з віршованим твором.

 

  1.  

 

15.02

 

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів і речень.

 

  1.  

 

15.02

 

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків Ї, ї [йі].

Звуко-буквений аналіз слів. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

16.02

 

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею.

Ознайомлення  зі значенням, вимовою й написанням словникових слів їжак, українська.

 

  1.  

 

20.02

 

Закріплення звукового значення букви «ї».

Опрацювання віршованого твору.

 

  1.  

 

20.02

 

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею.

Ознайомлення  зі значенням, вимовою й написанням словникових слів Україна, Київ.

 

  1.  

 

21.02

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Читання слів, речень і текстів.

 

  1.  

 

21.02

 

Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант коротких слів, вимова і написання яких збігаються.

 

  1.  

 

22.02

 

Буква Я, я, позначення нею сполучення звуків [йа].

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Розвиток зв’язного мовлення

 

  1.  

 

22.02

 

Письмо малої букви я. Порівняння букв я, л, м, ґ. Написання буквосполучень, слів.

 

  1.  

 

23.02

 

Закріплення звукових значень букви Я. Читання слів.

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

27.02

 

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Складання та записування речень.

 

  1.  

 

27.02

 

Буква Ю, ю, позначення нею сполучення звуків [йу].

Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного.

 

  1.  

 

28.02

 

Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи.

Написання буквосполучень, слів, речень.

 

  1.  

 

28.02

 

Закріплення звукових значень букви «ю».

Звуко-буквений аналіз слів. Розвиток зв’язного мовлення

 

  1.  

 

01.03

 

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею.

Написання речень. Диктант обернених складів.

 

  1.  

 

01.03

 

Буква Є, є, позначення нею сполучення звуків [йе].

Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного.

 

  1.  

 

02.03

 

Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи.

Написання складів та слів із буквою є.

 

  1.  

 

06.03

 

Закріплення звукових значень букви «є». Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

06.03

 

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень і речень. Вибірковий диктант.

 

  1.  

 

07.03

 

Читання слів, речень і текстів. Відпрацювання орфоепічно правильної вимови слів. Розвиток усного мовлення

 

  1.  

 

07.03

 

Закріплення вміння писати вивчені літери, склади і слова з ними. Диктант коротких слів, вимова і написання яких збігаються.

 

  1.  

 

09.03

 

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою Ц, ц«це».

Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.

 

  1.  

 

13.03

 

Письмо малої буквиц. Підготовчі графічні вправи.

Письмо складів та слів із буквою ц.

 

  1.  

 

13.03

 

Закріплення звукових значень буквиЦ. Читання слів, речень. Розвиток зв’язного мовлення

 

  1.  

 

14.03

 

Письмо великої букви Ц.  Написання речень.

 

  1.  

 

14.03

 

БукваЩ, щ «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

 

 

Категорія: Методичні наробки | Додав: Oljalja220988
Переглядів: 939 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Сайт Ольги Киценко e-mail:ole4ka32387@gmail.com © 2025
uCoz