Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Професійна діяльність
У категорії матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
День сільгосппрацівників відзначали відвідувачі Левківського тереторіального центру.
|
Пройшли літературні читання.
|
День Святого Миколая
Вирішальною умовою формування духовного світу дитини є цілеспрямована багатоаспектна та всебічна діяльність у контексті цілісного самоусвідомлення особистості
Кількість цінностей для приймання особистістю обмежена, а внутрішній світ дитини своєрідний і багатий, отже, мета педагогічного впливу полягає в залученні дитини до тих християнських цінностей, які мають універсальне гуманістичне значення, абсолютний характер і, що найважливіше для виховання, - позитивну спрямованість. |
Мета. Виховувати в учнів любов до рідної землі, до незалежної держави. Формувати патріотичні почуття гордості за старше покоління, повагу до учасників Великої Вітчизняної війни, сприяти пробудженню бажання вивчати історію своєї держави, берегти її традиції, вболівати за майбутнє країни.
|
Мета. Виховувати шанобливе ставлення до дівчаток, жінок; вчити декламувати вірші про свято 8-го Березня; розвивати пам’ять, кмітливість, увагу, зосередженість, виховувати зацікавленість, посидючість, бажання допомогти іншим, навички морально-етичної поведінки. Зміцнювати колектив класної родини, міжколективні дружні стосунки.
|
Мета: сприяти усвідомленню важливості знань азбуки, цінності мови та можливості спілкуватися за допомогою мови;розвивати мовлення,логічне мислення; виховувати моральні якості; формувати естетичну культуру та культуру мовлення.
Дидактичний матеріал: Емблеми літер алфавіту,
Дійові особи: Буквар,Математика |
Мета: сприяти створенню святкового настрою, розвитку організаторських, творчих та пізнавальних здібностей, формуванню культури навчальної праці.
Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати.
Музичне оформлення: музичні композиції про школу.
Технічні засоби: музичний центр, мікрофони, акустична система. |
|
|
| | |