Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Професійна діяльність
У розділі матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-12 |
|
Види завдань на етапі «Підготовча робота до сприймання тексту».
Прийоми читання.
Види завдань для розвитку логічного мислення.
Вправи для розвитку творчих здібностей.
|
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ |
Сьогодні в теорії і практиці навчання мови в початкових класах особливо гостро стоять проблеми розвитку зв'язного мовлення, творчих здібностей школярів.
Впровадження нових освітніх технологій особистісно-зорієнтованого навчання на уроках читання, на мою думку — це передумова активної пізнавальної діяльності учнів: нестандартна, цікава, творча робота пробуджує в дітей інтерес до знань і сприяє емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку школярів. Однією з новацій вважаю так звану проектну діяльність. |
Скільки дітей не бажають читати? Багато, а в деяких класах навіть дуже багато. І це не від лінощів. А від того, що дітям важко читати, тому що в багатьох і них темп мислення при читання низький, відсутність зацікавленість у читанні. Коли дитина не бажає читати, пересилити це «небажання» досить важко. Валерій Борисович Едигей багато років намагався розв'язати цю проблему. І тільки система, яка побудована на реалізації законів розвитку психіки, на стимулюванні інтересу до навчання, допомогла йому виконати це завдання. |
Догадка під час сприймання змісту тексту є однією з основних умов швидкого читання, яке характеризується не лише великим діапазоном темпу зчитування учнем сторінок книги, але й глибоким проникненням у зміст тексту. Крім цього догадка активізує мислення читаючого. Догадка («предвосхищение, предугадывание» — російською, «антиципація» на латині) - є однією із важливих властивостей нашого мислення. Вона бере активну участь в усіх видах людської діяльності, від найбільш простих до вищих, до яких відноситься також читання.
|
Однією з методик швидкочитання є методика Б.В. Динги. У його системі передбачено велику кількість вправ для формування навичок правильного, свідомого і виразного читання. Проте швидкість визначена найголовнішою якістю. Пропоную переконатися в доцільності надання їй пріоритету і з'ясувати, чи може бути читання свідомим без швидкості.
|
Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального і духовного життя потребує якісно нового рівня освіти, який би відповідав міжнародним стандартам.
Сьогодні в освіті відчутний пріоритет загальнолюдських цінностей. Згідно з особистісно-діяльнісним підходом до організації навчально-виховного процесу в центрі його знаходиться той, хто вчиться. |
Читання - це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе.
В.О. Сухомлинський
Навчитись уміння читати - головне завдання учнів початкової школи. Чим раніше дитина оволодіє технікою читання, тим легше їй вивчати всі інші предмети, передбачені програмою. |
Організація літнього відпочинку дітей є складовою частиною безперервного та послідовного процесу виховання. Дитячі заклади оздоровлення і відпочинку створюють умови для педагогічно обгрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, дають можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд. |
На виконання Закону України «Про охорону дитинства» з метою вдосконалення роботи з забезпечення соціально-правових гарантій дітей пільгового контингенту, їх захисту, створення необхідних умов для повноцінного та різностороннього їх розвитку в І семестрі 2014-2015 року в 3 класі організовувалась та проводилась робота щодо створення сприятливих умов для розвитку дитини, налагодження зв`язків і партнерських відносин між сім`єю та школою.
|
Кабінет початкових класів працював згідно річного та перспективного плану. У даному кабінеті займаються учні 4-го класу. Кабінет оформлено у відповідності до вимог про кабінет початкових класів.
|
Анкета для батьків першокласників
|
|
|
| | |