Понеділок, 04.08.2025, 00:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Ольги Киценко

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Професійна діяльність

Головна » Файли » Науково-методична діяльність

У розділі матеріалів: 12
Показано матеріалів: 1-12

Види завдань на етапі «Підготовча робота до сприймання тексту».

Прийоми читання.

Види завдань для розвитку логічного мислення.

Вправи для розвитку творчих здібностей. 

 

Методична проблема | Переглядів: 377 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ

Методична проблема | Переглядів: 187 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

     Сьогодні в теорії і практиці навчання мови в почат­кових класах особливо гостро стоять проблеми розвит­ку зв'язного мовлення, творчих здібностей школярів.

     Впровадження нових освітніх технологій особистісно-зорієнтованого навчання на уроках читан­ня, на мою думку — це передумова активної пізнавальної діяльності учнів: нестандартна, цікава, твор­ча робота пробуджує в дітей інтерес до знань і сприяє емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку школярів. Однією з новацій вважаю так звану проектну діяльність.

Методична проблема | Переглядів: 201 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

       Скільки дітей не бажають читати? Багато, а в деяких класах навіть дуже багато. І це не від лінощів. А від того, що дітям важко читати, тому що в багатьох і них темп мислення при читання низький, відсутність зацікавленість у читанні. Коли дитина не бажає читати, пересилити це «небажання» досить важко. Валерій Борисович  Едигей багато років намагався розв'язати цю проблему. І тільки система, яка побудована на реалізації законів розвитку психіки, на стимулюванні інтересу до навчання, допомогла йому виконати це завдання.

Методична проблема | Переглядів: 515 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

Догадка під час сприймання змісту тексту є однією з основних умов швидкого читання, яке характери­зується не лише великим діапазоном темпу зчиту­вання учнем сторінок книги, але й глибоким проникненням у зміст тексту. Крім цього догадка ак­тивізує мислення читаючого. Догадка («предвосхищение, предугадывание» російською, «антиципація» на латині) - є однією із важливих властивостей на­шого мислення. Вона бере активну участь в усіх видах людської діяльності, від найбільш простих до вищих, до яких відноситься також читання.

Методична проблема | Переглядів: 366 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

Однією з методик швидкочитання є методика Б.В. Динги. У його системі передбачено велику кількість вправ для формування навичок правиль­ного, свідомого і виразного читання. Проте швидкість визначена найголовнішою якістю. Про­поную переконатися в доцільності надання їй пріоритету і з'ясувати, чи може бути читання свідо­мим без швидкості.

Методична проблема | Переглядів: 1082 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

       Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального і духовного життя потре­бує якісно нового рівня освіти, який би відповідав міжнародним стандартам.

       Сьогодні в освіті відчутний пріоритет загально­людських цінностей. Згідно з особистісно-діяльнісним підходом до організації навчально-ви­ховного процесу в центрі його знаходиться той, хто вчиться. 

Методична проблема | Переглядів: 605 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

Читання - це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе.

                                                                               В.О. Сухомлинський

Навчитись уміння читати - головне завдання учнів початкової школи. Чим раніше дитина оволодіє технікою читання, тим легше їй вивчати всі інші предмети, передбачені програмою.

Методична проблема | Переглядів: 220 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

Організація літнього відпочинку дітей є складовою частиною безперервного та послідовного процесу виховання. Дитячі заклади оздоровлення і відпочинку створюють умови для педагогічно обгрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, дають можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд. 

Звіти | Переглядів: 326 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

На виконання Закону України «Про охорону дитинства» з метою вдосконалення роботи з забезпечення соціально-правових гарантій дітей пільгового контингенту, їх захисту, створення необхідних умов для повноцінного та різностороннього їх розвитку в І семестрі 2014-2015 року в 3 класі організовувалась та проводилась робота щодо створення сприятливих умов для розвитку дитини, налагодження зв`язків і партнерських відносин між сім`єю та школою.

Звіти | Переглядів: 243 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

Кабінет  початкових класів працював згідно річного та перспективного плану. У даному кабінеті займаються учні 4-го класу. Кабінет оформлено у відповідності до вимог про кабінет початкових класів. 

Звіти | Переглядів: 611 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

Анкета для батьків першокласників

Анкети | Переглядів: 327 | Завантажень: 0 | Додав: Oljalja220988 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Сайт Ольги Киценко e-mail:ole4ka32387@gmail.com © 2025
uCoz