№
|
Заходи
|
Форми роботи
|
Термін
|
Відповідальні
|
1
|
Система пошуку та диференціація обдарованих учнів
|
Наради при директорі
|
Вересень
|
Вч.-предметники, кл. керівники
|
2
|
Визначення учнів, які відрізняються від інших своїми здібностями, стилем поведінки
|
Анкетування учнів, табелі успішності, журнали, доробки учнів
|
Вересень
|
Вч.-предметники
|
3
|
Групове тестування учнів класу вчителем
|
Контрольні тести
|
1 - 15. 09. 2016.
15-30.09.
|
Вч.-предметники
|
4
|
Тест на наявність творчості дитячого типу
|
5
|
Оновлення списків учнів, які мають підвищений інтерес до вивчення предметів та інші творчі сдібності.
|
|
До20.09.16.
|
Вч.-предметники Заст. директора
|
6
|
Скласти зведену відомість “Обдаровані діти та робота з ними”
|
|
До20.09. 14.
|
Заст. директора
|
7
|
Затвердження графіка предметних консулдтацій вчителями-предметниками
|
|
До15.09.16.
|
Директор школи
Заст. директора
|
8
|
Скласти індивідуальні плани підготовки учнів до обласних олімпіад
|
|
До20.09. 16.
|
Вч.-предметники
|
9
|
Підготовка та залучення обдарованих учнів в І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових і спеціальних дисциплін.
|
Додаткові заняття
|
1-25.10.16.
|
Вч.-предметники
|
10
|
Обговорення загальних критеріїв обдарованості та інтелекту
|
а) скласти завдання-тести для диференціації дітей за типами обдарованості та інтелекту;
б) розробити індивідуальні картки роботи з обдарованими дітьми;
|
Вересень-жовтень
Жовтень-листопад
|
Кер. ШМО,
Вч.-предметники
Вч.-предметники
|
11
|
Психологічні аспекти обдарованості
|
Поради вчителю: “ Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей ? “
|
Протягом року
|
Заст. директора
|
12
|
Зустріч з батьками обдарованих дітей
|
Поради батькам, які бажають розвивати здібності дітей
|
Протягом року
|
Заст. директора
Кл. керівники
|
13
|
Тест для батьків
|
“ Чи допомогаєте Ви своїй дитині стати обдарованою? “
|
Листопад
|
Кл. керівники
|
14
|
Робота з учнями на уроці
|
а) диференційовані та індивідуальні завдання;
б) створення проблемних ситуацій;
в) організація пошукової діяльності;
г) особистісно-зорієнтоване навчання
|
Протягом року
|
Вч.-предметники
|
15
|
Робота учнів в позаурочний час
|
а) участь в роботі гуртків
б) консультації для обдарованих дітей
в) участь в олімпіадах
г) участь у конкурсах, виставках
|
Протягом року
|
Вч.-предметники
|
|
|
|
|
|
|