№
п/п
|
.Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Форми
роботи
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань освіти .
|
серпень
|
конспект
|
|
2
|
Ознайомлення з тижневим навантаженням на 2016– 2017 н.р.
|
серпень
|
|
|
3
|
Опрацювання навчальних програм з фізики, математики, астрономії.
|
серпень
|
|
|
4
|
Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання фізики, математики, астрономії
|
серпень
|
|
|
5
|
Календарне планування з навчальних предметів фізики, математики, астрономії
|
серпень
|
складання
планів
|
|
6
|
Опрацювання вимог щодо тематичного, семестрового і річного оцінювання навчальних досягнень учнів та ведення записів у журналах з таких предметів: фізики, математики, астрономії
|
серпень
|
конспект,
копія
|
|
7
|
Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково-методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.
|
вересень
|
складання планів
|
|
8
|
Планування участі у районних і шкільних формах методичної роботи.
|
вересень
|
складання планів
|
|
9
|
Участь у районних методичних формах роботи:
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………
|
відповідно
до плану
.................
................
..................
..................
..................
.................
..................
.................
................
...........
|
..............
.................
................
................
..............
.................
...............
................
.................
...............
...............
..............
|
|
10
|
Участь у шкільних методичних формах роботи:
1) участь в роботі науково-методичної кафедри ………………………………
…………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………
|
відповідно
до плану
.................
.................
..................
................
................
...............
................
................
.................
..............
.............
|
.................
...............
................
.................
................
................
...............
................
.................
.............
...............
...............
..............
|
|
11
|
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково-методичної проблеми школи «»
|
постійно
|
конспект
копія
|
|
12
|
Вивчення передового педагогічного досвіду роботи
|
постійно
|
|
|
14
|
Робота над індивідуальною методичною та психолого-педагогічною проблемою ……………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………...........
|
потійно
|
|
|
15
|
Курсова перепідготовка : …… рік
|
за планом
|
|
|
16
|
Робота над …..…курсовим завданням ……………………………………..
…………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………
|
.................
..................
...............
..............
|
|
|
17
|
Відвідування методичних оперативок.
|
постійно
|
|
|
18
|
Організація роботи по підготовці учнів до участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах …………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………
|
постійно
|
|
|
19
|
Участь у шкільній вчительській олімпіаді.
|
травень
|
|
|
20
|
Підготовка до атестації у 20…. році.
|
|
|
|
|
Опрацювання педагогічної періодичної преси: ………………………………..
…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………….
|
|
|
|
21
|
Відкриті уроки …………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………….
|
|
|
|
22
|
Індивідуальні форми роботи:
|
|
|
|
|
Участь у виставці педагогічних ідей та знахідок.
|
|
|
|
|
Участь у конкурсі „ Вчитель року ”.
|
|
|
|
|
Керівництво роботою творчої групи.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23
|
Система роботи по атестації у 2016-2017 н.р.
|
|
|
|
|
1. Опрацювання Типового положення по атестації педагогічних працівників.
|
|
|
|
|
2. Оформлення документації: заява, посвідчення про курсову перепідготовку.
|
|
|
|
|
3. Участь у методичній оперативці по питанню атестації.
|
|
|
|
|
4. Оформлення атестаційних матеріалів, опис досвіду роботи.
|
|
|
|
|
5. Вивчення адміністрацією системи роботи вчителя.
|
|
|
|
|
6. Перевірка стану ведення календарних планів, поурочних планів, класних журналів, виховних планів.
|
|
|
|
|
7. Відвідування адміністрацією уроків.
|
|
|
|
|
8. Творчий звіт.
|
|
|
|